VODENJE IN ORGANIZIRANJE ŠTABOV CZ V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

0
400

V času prve epidemije v času od 12. marca 2020 do 31. maja ste se občine znašle pred novim izzivom kako voditi, organizirati štab civilne zaščite, kakšne ukrepe sprejeti in katere aktivnosti voditi v okviru štaba civilne zaščite.

Na podlagi težav, ki ste jih imeli v prvem valu, ter glede na stanje, ko se navedene situacije ponavljajo, smo za vas pripravili webinar, na katerem vam bomo predstavili osnove (ICS sistema), prednost in slabosti tega sistema, vlogo županj in županov pri vodenju in organizaciji štabov CZ ter primere dobrih praks.

V sklopu webinarja bo gospod dr. Vladimir Prebilič, odgovoril na vprašanja:

  • Kdaj se aktivira štab civilne zaščite
  • Kakšna je vloga župana, občinske uprave
  • Kdo so člani štabov civilnih zaščit/sestava štabov
  • Katere naloge v spopadanju z epidemijo se izvajajo v okviru civilne zaščite
  • Katere naloge se izvajajo v okviru občine
  • Kakšna so pristojnosti in naloge Uprave RS za zaščito in reševanje
  • Kdo in kje se je nabavljala zaščitna oprema
  • Kdo je dobil opremo iz zalog občinskih štabov cz
  • Kakšna je bila vloga direktorjev javnih podjetij
  • Kako je potekalo delo štaba in občine Kočevje v času epidemije med 12.marcem in 31. majem
  • Stroški občine za aktivnosti v času epidemije

V nadaljevanju vam bo Damjan Barut, poveljnik civilne zaščite v občini Logatec ter predsednik Komisije za zaščito in reševanje pri Skupnosti občin Slovenije predstavil prednosti, slabosti ter izzive vodenja štabov civilnih zaščit po ICS (Incident Command System) sistemu.

Vljudno vabljeni!

Skupnost občin Slovenije

Vsebina na strani VODENJE IN ORGANIZIRANJE ŠTABOV CZ V ČASU EPIDEMIJE COVID-19 se avtomatsko generira s spletne strani https://skupnostobcin.si/dogodki/feed/, z dovoljenjem avtorjev.

DELI

NAPIŠI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here