OSNOVE UPORABE FACEBOOKA IN INSTAGRAMA: POTENICAL ZA KOMUNICIRANJE V JAVNEM SEKTORJU

0
20

Skupnost občin Slovenije vas vabi na spletno izobraževanje OSNOVE UPORABE FACEBOOKA IN INSTAGRAMA: POTENICAL ZA KOMUNICIRANJE V JAVNEM SEKTORJU, ki bo 4. 2. 2021 od 10.00 do 12.00, preko spletnega kanala ZOOM. 

Novi mediji imajo vedno večjo težo v komuniciranju z javnostmi, slednja pa je ključ do širše prepoznavnosti vaše občine ali organizacije. Nove medije, predvsem družbene medije Facebook in Instagram, v gospodarski panogi pogosto enačijo z orodji za digitalni marketing. Njun trženjski potencial za gospodarstvo je neizpodbiten, za javni sektor pa je žal do sedaj ostal bolj ali manj neizčrpan.

Kljub velikemu številu različnih družbenih medijev je Facebook še vedno številka ena med njimi, število njegovih uporabnikov pa dnevno raste. Tik za petami mu sledi Instagram, v sklopu nekaterih ciljnih skupin pa Instagram celo počasi vodi. Zato je seveda zelo pomembno, kakšni sta vaši Facebook in Instagram poslovni strani, kako preko njiju komunicirate ter ali vaše aktivnosti pripravljate v smeri (pozitivnega) delovanja algoritma. Navsezadnje pa je pomembno tudi, da ste na tekočem z vsemi posodobitvami obeh platform ter da izberete pravi način komunikacije z uporabniki obeh medijev.

Da bi vam pomagali čim bolj izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama za

– boljšo prepoznavnost in vidljivost vašega dela

– promocijo uspehov in projektov

– boljšo splošno obveščenost vaših občanov/uporabnikov in

– dvostransko komunikacijo njimi,

smo kot predavateljico na izobraževanje povabili Evo Roškar, izkušeno strokovnjakinjo za digitalni in vsebinski marketing ter družbene medije.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite rezultate svojega dela predstaviti zainteresirani javnosti preko novih medijev in komunikatorjem v javnemu sektorju. Izobraževanje je po težavnostni stopnji primerno tudi za začetnike.

PREDVIDEN PROGRAM DOGODKA:

10.00 – 12.00 Kako delujeta Facebook in Instagram
Predstavitev obeh platform, bistvene razlike
Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se naša objava prikaže v “news feedu”
Priprava vsebin za objavo in izboljšanje rezultatov
Kako pravilno pripraviti objave?
Kakšna vsebina je primerna za objavo?
Dobre in slabe prakse pri objavljanju
Nasveti in triki za izboljšanje rezultatov
Kako povečati odzivnosti sledilcev
Kako izkoristiti zadnje posodobitve in kaj nas čaka v prihodnosti
Urednikovanje in analiza
Kako začrtati osnovno (dolgoročno) strategijo upravljanja s Facebookom in Instagramom?
Orodja za učinkovitejše upravljanje in analizo
Kaj mi povejo podatki, kaj se iz njih lahko naučimo?
Vprašanja in odgovori

Vsebina na strani OSNOVE UPORABE FACEBOOKA IN INSTAGRAMA: POTENICAL ZA KOMUNICIRANJE V JAVNEM SEKTORJU se avtomatsko generira s spletne strani https://skupnostobcin.si/dogodki/feed/, z dovoljenjem avtorjev.

DELI

NAPIŠI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here